سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق بی ساحل
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

به نام حق

با عرض سلام خدمت دوستای عزیزم

بعد از دو ماه بالاخره اومدم ...

هم اکنون از ایلام با شما صحبت میکنم ... هوا بسیار سرد و بندم بعد از 2 سال سرمای بسیار شدیدی خوردم ... و به جای دکتر رفتن ، انقدر سوپ خوردم تا الآن بعد یک هفته خوبه خوب شدم ...

درسا هم مثل همیشه ، خوابگاهم که معرکه مثل همیشه ... جای دوستان خالی ...

خوابگاهم با تمام سختیاش قشنگه البته اگه هم اتاقیاتون ، مثل هم اتاقیا گلم ... اهل غیبتو ، بگو مگو نباشن ... یه خانواده واقعی برات باشن ، دلسوز یار و یاور ... مشکلات دوسالی که گذشت یه کوچولو بزرگم کرد ... و محکم تر ...

می خوام بگم که واقعا این دوران خیلی شیرینه ... نمیدونم اگه تموم شه ، چی میشه ... اما الآنی که دارم طی میکنم این مسیر رو با همه سختیاش بازم دوسش دارم ... به قول پدرم اگه زندگی یکنواخت باشه ، همچی عادی و خسته کننده میشه ، زندگی با پستی و بلندی هاش به یاد موندنی میشه ... و به نظر خودم جالب

خدایا ، همیشه برام خوب خواستی و بهم فرصت جبران دادی ... شکر ...

ای پر پرواز من

ای به هوس رانده ،در این راه من

از تو نخواهم جز این

توبه ی من را ، پذیر ...

                           دوستون دارم

                                                در پناه حق


[ چهارشنبه 92/7/24 ] [ 8:17 عصر ] [ صبا ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امیدوارم این بار قوی تر از دیروز باشم
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 35171