سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق بی ساحل
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

به نام حق

شب و روزم پنجره ی اتاقم شده...

تابستان است...هوا گرمه گرم...به من میگویند تابستان است ... جهنم است ... نکن این کار ...

تو دردانه ای ...

و من

چشمانم نمیبیند

اما به آن بی خبران از دلم هیچ نگفته ام

و هنوز هم

بی پروا و فارغ از تمام دنیا ، بر بالین این پنجره در انتظار شنیدن گام هایت خواهم ماند

ایمان دارم

........................................      که میآیی

      سلام دوستای خوبم

امیدوارم حالتون خوب باشه و عباداتتون مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشه...

    و تبریک برای پیروزی شیرین والیبالست های خوب ایران زمین

                           دوستون دارم

                                     در پناه حق


[ شنبه 92/4/22 ] [ 12:41 صبح ] [ صبا ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امیدوارم این بار قوی تر از دیروز باشم
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 35056