سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق بی ساحل
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

به نام حق

سلام دوست عزیزم

امیدوارم حالتون خوب باشه و مارو هم تو دعاهاتون یاد کنید

این همه این روزها از حجاب خانوم ها گفته شد ... و خلی از دوستان گفتن چرا آقایون توجه نمیکنند..

دو سال پیش کتابی رو میخوندم از شهید ابراهیم هادی ...

ایشون در زمان جوانیشون خوش چهره و خوش هیکل بودن ... تا اینکه به این خاطر دختران به دنبالشون میفتادنو اینا ... و ایشون اصلا متوجه این موضوع نبودن تا اینکه دوستشون که متوجه میشه به این شهید عزیز میگه آقا ابراهیم متوجه شدی انقد زیبا و آراسته هستی که خانوم ها به دنبالت راه میفتن و خواهانتن ؟؟!!!

اون شهید بزرگوار بعد شنیدن این صحبت ها بسیار ناراحت میشه از خودشون و جالبی پوششی هست که بعد از این برای خودش انتخاب میکنه ...

اون عزیز به جای پوشیدن کت شلوار از اون به بعد یه شلوار کردی میپوشیدن و یه لباس معمولی روش که ...

آره داداشم ... آره برادرم اینجوریاس ...

من اینم نمیپسندم که حالا شمام پاشو برو اونجور لباس بپوش اما داداشم میتونی بنا به روزگارت بپوشی ... بنا به روزگارت به خودت برسی ...

آره داداشم اینجوریاس ... قبول میپوشونم خودمو ،  اونجوری که خدا دوست داره ، قبول داداشم حرفتو قبول دارم ، اما شمام حواست باشه ... حواست باشه چی میپوشی و چه کارا میکنی و چه برخوردی ... فقط از من ایراد نگیر ... این منو شمایی که میگم برادرو خواهرم من و شمای عامه نه خاص پس اول به خودم میگم : ((خودم ، بخند)) و ((گوش کن بپذیر)) و به شما هم تامل کن ...

خلی از برادران رو میشناسم که اوف بیا و ببین تیپو ... ((البت  دوستان فکر نکنن بنده چشم چرونم اما عکس یا اتفاقی که هست)) ...خلاصه تپشون و قیافشون خوب اونوق به خلیا هشدار میدن ...

داداشم دستت طلا ... زبونت همیشه  به حلال اما داداشی خودتو دیدی ؟؟ فقط رو من غیرت داری ؟؟ خودت چی ؟؟قبول من حساس ترم به رو چشم همونجور که خدا فرموده و به سودمم گفته میپوشونم اما به شمام گفته ها ... نگی نگفتما ...

                         دوستون دارم

                                               در پناه حق


[ یکشنبه 92/5/6 ] [ 1:22 صبح ] [ صبا ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امیدوارم این بار قوی تر از دیروز باشم
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 35052